کندانسور یخچال چیست؟
نوشته شده توسط : emami

کندانسور یخچال با شکل خمیده و ویژه‌ای که لوله‌های آن دارد به آسانی در پشت یخچال قابل مشاهده میباشد و به طوری طراحی شده که گاز مبرد بتواند در درون آن جریان پیدا کند. درون کندانسور، گاز مبردی که توسط کمپرسور به آن انتقال پیدا کرده، تغییر حالت داده و به مایع تبدیل می‌شود. عمل چگالش گاز مبرد توسط کندانسور در تمام وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی هم اتفاق می‌افتد.

در حقیقت سرد شدن فضای داخلی یخچال بستگی به سرد شدن گاز مبرد دارد و سرد شدن گاز مبرد نیز خود وابسته به کارکرد صحیح کندانسور است. بیشتر
عمده خرابی این قطعه در یخچال‌ها نیز به واسطه استفاده طولانی مدت از آن‌ها و قرار گرفتن گردوغبار، جرم و مواد دیگر است که سطح لوله‌های کندانسور را می‌پوشانند و در فرایند انتقال دما و خنک شدن گاز مبرد اختلال ایجاد می‌کنند، برای رفع این مشکل بهتر است هر چند مدت یک‌بار نسبت به تمیز کردن کندانسور اقدام کنید. استفاده از جاروبرقی با مکش بالا یکی از راه‌های ساده و مؤثر در تمیز کردن کندانسور یخچال است.

تعمیر یخچال کندی در محل

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر کندی در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران از تیم تعمیرکار حرفه ای برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر کندی استفاده می کند.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: